Archiv článků

Kovošrot

17.08.2017 23:49
Tak po delší době opět něco nového. Stavím modul s vlečkou do Kovošrotu. Fotky jsou zde.  

Osobní vozy a žolíky

29.10.2015 15:23
Na kolejišti jsem toho moc neudělal - tedy spíše nic :-), ale dokončuju ostatní věci okolo, které jsem měl rozdělané. První bylo Osvětlení patrových vozů od Kuehna, na které jsem se dlouho chystal a pak taky přestavba těchto vozů na verzi ČSD. Jak se vše povedlo je tady. Dále jsem postavil Panceřák...

Novinky

20.12.2014 14:54
Celé léto jsem se zabýval úpravami vedení pod kolejištěm. Kdo to dělal ví, že je to snad horší než kabeláž tahat znova :-) K tomu jsem začal stavět několik dvoukolejných modulů. Dva obloukové žolíky 2,5° jsou již skoro hotové a brzy snad stihnu přidat fotky. K tomu mám ještě dvojitou kolejovou...

Nová část kolejiště

08.06.2014 17:01
Na mém kolejišti došlo k výrazné změně. Přibyl celý nový segment.

Nová část kolejiště

08.06.2014 16:46
Po dlouhé době doělo na mém kolejišti k výrazné změně. Tak výrazné, že si ji všimla i manželka :-)) Už delší dobu jsem přemýšlel, že provoz na oválu není úplně to pravé a tak jsem se rozhodl kolejiště rozšířit o dvě smyčky a druhé skryté nádraží. Původní kolejiště jsem otočil o 90stupňů a přidal...

Doplnění lokomotiv

14.05.2014 23:39
Dnes jsem aktualizoval fotky svých lokomotiv a doplnil popisy stavby Němky 555.1, MUVky a hlavně T444.1 z leptu a na pojezdu PIKO. Vše najdete v sekci lokomotvy.  

Stavba lokomotivy T444.1

02.12.2013 09:02
Neodoala jsem a chlubím se moji první postavenou lokomotivou i když ještě není úplně hotová. Postu stavby je zde.

Dál si hraju s patinou

30.10.2013 14:07
Pokračoval jsem v patinování cisterny a přibral k tomu i jeden uzavřený vůz. Stále se z mé strany jedná o testování a zkoušení postupu patiny. Jak se mi daří je vidět zde.

Opraveny odkazy

29.10.2013 14:10
Opravil jsem odkazy na jednotlivé články zde v novinkách. Už by mělo být vše v pořádku.

Patina cisterny

11.10.2013 20:32
Ve volných chvilkách, kdy jsem stříkal vygony, jsem se pokusil o patinu cisterny. Pár fotek ještě nedokončené patiny je zde + jedna fotka z přestavby BR52 na 555.0.