Úprava zhlaví Dolního nádraží a navazující tunel

06.06.2011 15:01

 

Z levého zhlaví Dolního nádraží původně vycházele dvojkolejka. Moc jsem ji na svém kolejišti chtěl mít, ale její zaústění do stanice nebylo ideální a tak jsem ji ze slzou v oku zrušil a celé zhlaví předělal.

Takto to vypadaá přece jen reálněji. V návaznosti na změnu zhlaví jsem upravil i tunel - nyní jednokolejný a základ krajiny nad ním.

Z modelovací hmoty D.A.S. jsem vytvořil sklaní masiv v zářezu trati.

Nyní příjde na řadu její nabarvení a do díry vedle trati bude osazeno vjezdové návěstidlo pro Horní nádraží.

Práce pokračují i na svahu nad tratí mezi mostem a tunelem - postupně se zelení.

U opěrné zdi jsem vytvářel místo s erozí, kde již není tráva a jen hlína.

Celkem se to povedlo - jen ještě musím malinko přidat hlíny, aby neprosvítal podklad.

 

Zpět