Lavička z leptaného plechu

22.02.2011 13:02

Mnoho doplňků, ale i lokomotiv a vozů se dá sehnat jako stavebnice z leptaného plechu. Proto jsem se rozhodl, že se s tímto materiálem pokusím také seznámit.

Jako první jsem zvolil něco jednoduchého - lavičku. Sestává ze tří dílů - dvou noh a sedací části, kteruo je potřeba správně vytvarovat.

Při samotné práci byla neocenitelná rada prodejce - neoddělovat nohy lavičky z rámu jen je ohnout a tak připájet lavičku. Následně teprve nohy odštípnout. Při velikosti dílů to byla rada k nezaplacení :-)

Výsledek se celkem povedl - posuďte sami. Teď mě čeká barvení.

 19.4.2011

Tak jsem lavičku opatřil nátěrem. Původně jsem si představoval, že bude pruhovaná, žluto červená - každé prkénko jinou barvou jak si to pamatuju z mládí. Pak jsem ale vzal doruky lavičkua štětec, porovnal velkosti a vásledek je celá červená lavička :-)

 

 

 

 

 

 

 

Zpět