Hurá konečně něco nového :-)

31.03.2012 22:58

Po dlouhé odmlce jsem se opět dotstal k aktualizaci svých stránek. Respaktive konečně se stavba pohnula a je co ukazovat :-) Dost času mi zabrala příprava na Zabovské steknáni v Zákupech, kde jsem musel u všech vozů natřít dvojkolí odporovým lakem + vytvořit vozové karty. Vidět to není, ale byla to spousta práce. Taky jsem kvůli setkání zdigitalizoval druhého Brejlovce a bylo to jen dobře - oba Brejlovci setkání bez úhony přežili a jezdili spolehlivě. Vyrhcholem bylo jejich spřažení - můžete posoudit v reportáži ze Zákup.

 

Trochu jsem se pak, pod dojmy se Zákup, vrhnul na digitalizaci dalších mašin a jejich přestavbu. Aktualizovaný seznam lokomotiv je zde a fotky z přestavby T679.2 zde.

Nakonec se dostalo i na pokračování stavby. Pár fotek z drobného pokroku najdete tady.

Zpět