Horní nádraží

01.11.2010 12:47

Po delsší odmlce přidávám průběžnou informaci o stavu mého kolejiště. Postoupil jsem s budováním Horního nádraží (tedy ještě nevím, zda se tak bude skutečně jmenovat). Nádraží je kompletně osazeno a zapojeno a nyní probíhá tvorba krajiny. Trochu mě v dalším rozletu brzdí hcybějící návěstidla, ale snad brzy dorazí.

Okolí remízy je již zatravněné a koleje mají i patinu (hrozná práce to rezavění kolejnic :-) )

Okolí remízy má štěrkové podloží s prorůstajícíc trávou. Ještě sem tam vyrostě nějaká ten keř ve kterém bude ukryto staré dvojkolí nabo kus kolejí. Přd remízou je staré zauhlovací zařízení s vodním jeřábem a spoustou uhelného prachu okolo.

V zaštěrkování je vidět spára mezi segmentem nádraží, který je celý odnímatelný a zbytkem kolejiště ...budu ji muset nějak zamaskovat. Od remítzy vede v rávě chodníček pro dělníky.

Na fotce je taky hezky vidět patina celé remízy a hlavně kolejí.

Hotová již je část dlážděné silnice od zauhlování ke skladišti u nádražní budovy.

Vlevo opět tráva rozsoucí ve štěrku u kolejí. Patrná je i spára mezi segmentem nádraží a kolejiště. Tady se bude maskovat hůře. Silnice je z modelovací hmoty DAS. Výborně se s ní pracuje, ale při schnutí se scvrkne....pak je spára dost vidět.

Hotova je skoro i silnice do kopce k nádraží. Patníky jsou osazeny jen na zkoušku a chybí jim spojovací lano.

A hotovy jsou i koleje v nádraží včetně nástupišť a přechodu pro personál.

A to je pro dnešek vše.... další příště :-)

 

 

 

 

 

 

 

Zpět