Dokončil jsem žolíky

03.02.2013 11:56

Setkání Zababova v Roudnici se kvapem blíží a tak se snažím finišovat s moduly i vozidly. Digitalizoval jsem některé lokomotivy a zajména pára ČSD 437.0 od Fleschmanna mi dala pěkne zabrat. Ostatní mašiny šly v pohodě díky super návodům na montáž dekoderů na těchto německých stránkách, kde je pospána montáž dekoderů snad do všech mašin. Je to sice německy, ale díky super fotografické dokumentaci a google překladači se to dá zvládnout :-). Buhožel 437.0 tam přímo není, tak jsem postupoval dle německé BR56. Vše bylo O.K. jen tam nezmínili (nebo je německá varze jiná), že je potřeba vyměnit spojení mezi tendrem a lokomotivou za nevodivé - jinak to prostě stále zkratuje.

Ale zpěk ke stavbě. Fotky žoliků jsou zde a něco málo z podjezdu dvojkolejky zde. U podjezdu jsem moc nepostoupil, ale snad to ještě doženu. Pár fotek jsem přidal i z vlastního kolejiště.

Zpět