A zase to trvalo skoro 3 měsíce ...

06.06.2012 15:07

Po dloooooohé odmlce jsem se dostal k aktualizaci. Nějak není čas nejen aktualizovat stránky, ale ani pořádně modelařit. Na kolejišti skoro žádný posun. Hlavní novinkou je, že jsem se stal majitelem modulu Železárny Hrádek. Více k němu naleznete na stránkách Dana U., který modul vytvořil (www.domacimodulovka.cz). Já se pokusím je dodělat a hlavně opět zprovoznit. Už jsem si pořídil přestavníky želva, teď jen najít čas to dodělat. Naštěstí (bohužel :-) ) mám jasný termín - satkání ZABABOVA na konci října.

A novinky na mém kolejišti? Podívejte se na několik fotek ze stavby uhelných skladů. Mimo to ještě pracuju na přestvabě jednoho Ragulina od BRAWY na ČSD a taky Hektrora od Héračka - z verze DDR na ČSD. Když přestavby dobře dopadnou uvidíte je zde na fotkách a v případě neúspěchu neuvidíte nic :-).

Zpět