Úprava kopce a lesa

19.07.2011 09:55

Dokončoval jsem okolí pily, kde jsem doplnil plot a uskladněné hotové prkna a fošny.

Plot je jen za dvou stran - hlavně mezi plochou pily a tratí, aby neopatrní dělníci nevstoupili pod vlak :-)

I zde jsem bok kolejiště polepil imitazí zdiva a přístup ke skrytému nádraží natřel černou.

Šturc dostal lehkou patinu razvou barvou, kterou pouřívám na koleje a trocho zeleně do okolí. Hromada štěrku tvořící šturc ještě zaroste křovím.

Na Horním nádraží jsem zelenil i mezi kolejema a při vjezdu do remízi roste stráva i přímo v kolejích.

Stejně dobře se daří zeleni i na vlečce k pile.

I druhý konec stanice pomalu zarůstá vegetací :-)

Hlavní změna se ovšem udála na kopci, který pokryl porost a začíná růst les. Podklad pod les je od Poláka, který to nazávý louka neobdělávaná, ale mě to příjde jako krásný lesní základ :-) Použil jsem dvě varianty, kterou jsou nakombinovány - v horná čísti jedna a ve spodní druhá více zbarvená do hněda.

Kolem portálu již rostou i první stromy lesa.

Proti lesu jsem použil foliáž ModeScene s vápencovými kameny.

Na vrcholu kopce je patrný servisní otvor pro tunel pro případ uvíznutí vozidla. Po zalesnění a dosazení křoví snad nebude tolik vidět.

A ještě jedn pohled na les.

Proti nádražní budově na kopečku vyrostl i velký kaštan. Opět výrobek ModelScene. Mám ho hlavně, abych měl inspiraci a vzor, jak správně vyrábět stromy. Ve skutečnosti mě asi bude pěkně štvát, že se mu mé výtvory moc nepodobají :-)

V pozadí před nádrařím jsou již i dvě lavičky - hezky z novým nátěrem.

 

 

Zpět