Uhelné sklady skoro dokončeny

03.07.2012 21:49

Po delší době jsem měl trochu času a hned je to na stvabě kolejiště znát.

Přesunul jsem se do dolní poloviny kolejiště a začal částí, kde jsem si naplánoval uhlné sklady.

Nejdříve jsem, ale dokončil zeleň pod mostem a kolem rodinného domu. Ještě chybí okraje kolem cesty a cestička k domečku.

Na svém místě je již také hotel U nádraží před nímž bude zahradní restaurace.

Uhelné sklady jsou kompletně obehnány plotem z vlnitého plechu včet bran, které lze otevírat (pouze na ruční pohon :-) )

Vjez do nádraží kryje seřeďovají návěstidlo - zde v pozadí s hotelem :-)

Uvnitř areálu uhelných skladů je, mimo autováhy, i násypka na uhlí pro nakládku aut. Násypka je lept z dílny N-scale.

Kolem násypky, kolejí i sloupů osvětlení trochu prorůstá tráva mezi dlažbou. Ještě vše příjde zasypat trochou uhlí a hlavně začernit uhelným prachem. Teď je to na uhelné sklady nějaké čisté :-)

Co by to bylo za uhelný sklad bez uhlí :-) V rohu je ho celá hromada.

S vegetací jsem neskončil jen u uhelných skladů, ale pokračoval jsem i na přilehlých kolejích. Na vjezdu do nádraží je kromě zaleně i výměnové návěstidlo a seřazovací návěstidlo, tentokráte v trpasličím provedení.

Stejná kolej z druhé strany. Kolem plotu bude ještě trochu křoví.

Něco málo zeleně je i u odstavných kolejí. Ty ještě čekají na zaštěrkování. a to včetně šturcu. U každé koleje i jeden seřazovací trpaslík :-)

No a na závěr i pohled pod stůl, kde jsem zapojil osvětlení čínžovních domů. Použil jsem 2 moduly XXL-House od STE Electrinic. Umožňují náhodné spínání výstupů a tak se budou jednotlivé okna náhodně rozsvěcovat a zhasínat, jako v reálu.

No a vedle je připraven dekoder pro spínání 10 výstupů - bude pužit na nádražní lapmy, osvětlení čekárny atd. Prostě na vše co se rozsvítí a pak svítí :-)

 

 

 

 

Zpět