První budovy dolní části kolejiště

04.08.2011 15:47

Po dokončení lesa jsem se pustil do dolní části kolejiště a to sestavením budov.

První na řadu přišel rohový obytný dům a pak nádraží včetně skladiště. Blok bytových domů bude tvořen dvěma rohovými a jedním středním. Zatím hotov rohový hlavně pro vyjesnění si rozměrů a přesného umístění.

Hradlo jsem již měl sestavené z dřívějška a to včetně patiny.

Skladiště jsem sestavil a napatinoval, uvnitř je osvětleno.

K patinování používám osvědčenou metodu, kdy díly natřu olejovou barvou (siena pálená) a pak stírám hadrem až skoro do čista.

Na podestě skladiště ja patina dobře patrná.

Další na řadu přišla samotná nádražní budova opět včetně patiny (ještě musím dopatinovat střechu)

U nádražní budovy jsem se rozhodl více pohrát s interiérem.

Rozdělil jsem ho na místnosti a doplnil figurkami cestujících a personálu.

V levé částu paní sedí v pokladně a v hale jeden cestující přisupuje k pokladnám, které jsou oddělené zábradlím a druhá v pravém rohu si čte noviny.

Samozřejmostí je osvětlení obou pater s tím, že každá místnost je osvětlena samostatně. Takže v budově mohou svítit třeba jen dvě okna.

I první patro je rozděleno na místnosti, ale již bez fogurek.

 

 

 

 

 

 

Zpět