Stavím vše jen ne kolejiště :-)

27.12.2012 17:04

Na svém kolejišti jsem se dostal do fáze, kdy je potřeba v dolním nádraží zapojit hlavně návěstidla a pak taky lampy a osvětlení budov. Jednoduše je potřeba pod něj zalézt i s pájkou v ruce a tu změť kabelů srovnat a zapojit. Jelikož mi elektrikařina přirostla ze všech modelářských činností k srdci nejméně - stále tento krok ve stavbě kolejiště odkládám a zatím se to úspěšně daří :-). Jak v tomto rozumím Honzovi Hlaváčkovi :-)

Odkládání se daří zejména proto, že je stále co dělat i jinde :-) No posuďte sami, postavil jsem si vysypný vůz z leptu a tyk MUVku, přestříkal pro Dana B. dva Raguliny, přestříkal a přeznačil několik původních PIKO vozů, postavil si ze stavebnice buldozer Stalinec (teď mě napadá, že jsem ho ani nenafotil - to brzy napravím), začal přestavovat lokomotivu V36 na T334.0. Nejnověji jsem na příští setkání Zababova v Roudnici přihlásil nové moduly, kde je sotva smotnována kostra. Takže zase bude co dělat. První, do kterého jsem se pustil je Podjezd dvojkolejky. Pak budou následovat dva malé žolíky o úhlu 2,5°.

Pár (a to doslova :-) ) fotek ze stavby moduluje najdete zde a z přestvaby T334.0 zde.

Zpět