Pokračování v novém....

15.07.2013 22:49

Stěhování a hlavně zabydlování v novém domě máme úspěšně za sebou a pomalu je již zase čas na zábavu. KOlejiště stěhování zvládlo bez úhony a již je plně v provozu na novém místě. Dokončil jsem taky přestvabu lokomotivy T334.005 a zahájil pokusy se stavbou z leptu M131.1. No a Zababov nemůže zůstat po zadu a tak jsem zahájil stavbu obloukových modulů, tedy přesněji prvního ze dvou , které mám v plánu. No jak sami vidíte, je toho předemnou hodně, takže se brzy můžete těšit na další články. Právě to je přesně to, co mě na železničním modelaření baví, jeho různorodost. Chvíli tvořím krajinu, chvíli elektrikařím, chvíli si hraju z vozidly a když mě nic z toho zrovna neláká vždy je tady TrainControler :-) Takže modelaření třikrát hurá, hurá, hurá :-)

Zpět