Horní nádraží - pokračování

25.01.2011 13:33

Pomalu, ale velice pomalu pokračuju na stavbě horního nádraží. Kromě pozadí, které jsem nalepil na zeď za kolejiště jsem pracoval na vylepšení vybavení nádraží a jeho okolí. Bohužel je málo času, tak jde stavba dost pomalu :-(.

Hlavní změnou na nádraží jsou návěstidla, která přibyly ke každé koleji. Rozhodl jsem se pro plně automatizovanou stanici včetně návěstidel pro posun. Na obou zhlavích a na výjezdu z remízi jsou návěstidla trpasličí a na vlačce klasické stožárové.

Pro zapojení návěstidel jsou použil - pro dvojznaká (v podstatě jen ta pro posun) modl LS100 od LENZe a pro ostatní moduly ND4 od MTBUS. Jejich zapojení je popsáno v sekci DCC.

Dále zazelenila oblast kolem budovy WC.

Ještě ji musím doladit - zejména zamaskovat více spoj panelu nádraží, který je celý odnímatelný.

Pohrál jsem si také se zábradlím před staniční budovou, které je tvořeno patníky s lanem na nich. Ve skutečnosti se asi více vyskytují kolem cest, ale líbilo se mi toto řešení, tak jsem ho použil i tady.

A to je vše přátelé. Více zase někdy příště.

 

 

Zpět