Aktuální verze plánu

29.09.2011 15:58

Ti pozornější z vás si jistě všimli, že kolejiště proti původnímu plánu doznalo změn. Tou nejzásadnější bylo opuštění dvojkolejky, aleto jsem zde již popisoval. Další, již drobné změny, nastaly v Horním nádraží. Změnil se tvar vlečky k pile a uspořádání výhybek na koncovém zhlaví. Celé je to nyní vyřešeno tak, aby trať mohla v budoucnu pokračovat dále, kdybych se rozhodl kolejiště rozšířit :-)

Na Dolním nádraží, kromě změny v levém zhlaví kvůli dvojkolejce, přibyla jedna vlečka. Vede k továrně, kterou jsem v těchto místěech plánoval již dříve, ale neměl jsem jistotu, zda se tam vlečka vejde - taky co by to bylo za továrnu, kdyby k ní nevedly koleje :-)

Tady je viditelná část kolejiště.

Ve skrytém nádraží došlo taky k drobné změně v pravém zhlaví. Umožní lepší objíždění souprav, kdy se dá ze slepé koleje zajet na všechny ostatní + je to takto opět přípraveno na případné rozšíření.

 

Zpět