Stožáry osvětlení

07.06.2011 15:12

 

Dalším pokusem s leptaným plechem byly stožáry osvětlení, které jsem koupil v N-šopíku.

Balení za necelou stovku obsahuje dva kusy včetně plošného spoje pro připájení diod. Stavba dle návodu je dost jednoduchá a hodně jsem ocenil právě zmíněný plošný spoj pro diody - odpadlo tak velké trápení s jejich zapojením a uchycením.

Rozhodl jsem se, že budu stavebnici lepit vteřinovým lepidlem k tomu určeným. Vybral jsem si ho dle návodu na stránkách Železniční modely Třmínek.

Výsledek vidíte na obrázku - myslím, že se celkem povedl :-)

Druhý stožár jsem již částečně pájel - alespoň v místech přichycení k postavci a krytu lampy ke sloupu. Pájení jsem si chtěl hlavně vyzkoušet - i slepený stožár držel pevně.

Následovakl nástřik obou stožárů barvou a natření hran výstražnými  žluto černými pruhy.

Na závěr ještě stožáry dostanou trochu razavé patiny, ale to až někdy příště.

A tady je stožár už přímo na kolejišti.

 

 

 

 

Zpět